
Δυστυχώς όμως οι φιαλες αυτές σε αρκετές περιπτωσεις, ενώ φέρουν επώνυμες ετικέτες, δεν προσφέρονται σφραγισμενες όπως γινεται με το κρασια ακομα και με το νερό! Παρουσιαζουν ετσι προιόν με αμφισβητουμενη ταυτότητα και μειωμένη αξιοπιστια που απωθεί αντι να ελκει τους ενημερωμένους πελάτες, ενώ παραλληλα δυσφημεί και τις ετικέτες που το φερουν.
Πρεπει όμως να σημειωθεί ότι, η σχετικη ρύθμιση για υποχρεωτικη χρηση μη ξαναγεμιζόμενων επώνυμων συσκευασιων ελαιολάδου, αποσκοπούσε στην προσφορά στους καταναλωτές, ελαιολάδου γνωστής και εγγυημένης απο την εταιρεία της ετικέτας, ποιότητας και γνησιότητας.
