Οι λευκές ετικέτες χάνουν στις εντυπώσεις αλλά κερδίζουν στις πωλήσεις!
Το 70% των Καταναλωτών στην Ισπανία’ προτιμά’ ελαιόλαδο με λευκές ετικέτες’ λόγω’ χαμηλότερων τιμών,’ καίτοι το 80% θα προτιμούσε επώνυμες ετικέτες,’ ’ αν’ οι τιμές ήταν ίδιες!
Έκθεση του «Παρατηρητηρίου Κατανάλωσης και Διανομής Τροφίμων»’ της Ισπανίας δείχνει ότι 54,5% των καταναλωτών επιλέγει’ τρόφιμα’ στα’ καταστήματα’ διανομής και τις υπεραγορές’ με βάση τις τιμές,’ οι οποίες είναι’ χαμηλότερες κατά’ 18% έως 43%’ στα προϊόντα με «λευκή ετικέτα» από ότι’ στα προϊόντα με «επώνυμες’ ετικέτες».
Ειδικά για το ελαιόλαδο το 70% των καταναλωτών επιλέγει συσκευασίες με λευκές (η ιδιωτικές) ετικέτες,’ δηλαδή συσκευασίες με ετικέτες που ανήκουν στις ίδιες τις αλυσίδες διανομής η στις υπεραγορές,’ αλλά πωλούνται σε τιμές χαμηλές που μερικές φορές βρίσκονται και κάτω του κόστους.’
Το γεγονός’ ’ ’ αυτό’ έχει’ ’ εξοργίσει παραγωγούς και τυποποιητές ελαιολάδου, που αντιδρούν’ πολύ έντονα’ για την «βάναυση»,’ όπως την χαρακτηρίζουν,’ συμπεριφορά των αλυσίδων και υπεραγορών,’ οι οποίες χρησιμοποιούν το
ελαιόλαδο σαν «δόλωμα» για να’ αλιεύσουν πελατεία για άλλα προϊόντα.
Πάντως,’ αν τα προϊόντα’ επώνυμων’ επιχειρήσεων και’ τα’ προϊόντα της αλυσίδας διανομής έχουν την ίδια τιμή’ το’ 80%’ των Ισπανών’ προτιμά, επώνυμα προϊόντα στα βασικά είδη διατροφής.