’ 

Οι λευκές ετικέτες χάνουν στις εντυπώσεις αλλά κερδίζουν στις πωλήσεις!

Το 70% των Καταναλωτών στην Ισπανία’  προτιμά’  ελαιόλαδο με λευκές ετικέτες’  λόγω’  χαμηλότερων τιμών,’  καίτοι το 80% θα προτιμούσε επώνυμες ετικέτες,’ ’  αν’  οι τιμές ήταν ίδιες!

super_market.jpgΈκθεση του «Παρατηρητηρίου Κατανάλωσης και Διανομής Τροφίμων»’  της Ισπανίας δείχνει ότι 54,5% των καταναλωτών επιλέγει’  τρόφιμα’  στα’  καταστήματα’  διανομής και τις υπεραγορές’  με βάση τις τιμές,’  οι οποίες είναι’  χαμηλότερες κατά’  18% έως 43%’  στα προϊόντα με «λευκή ετικέτα» από ότι’  στα προϊόντα με «επώνυμες’  ετικέτες».

Ειδικά για το ελαιόλαδο το 70% των καταναλωτών επιλέγει συσκευασίες με λευκές (η ιδιωτικές) ετικέτες,’  δηλαδή συσκευασίες με ετικέτες που ανήκουν στις ίδιες τις αλυσίδες διανομής η στις υπεραγορές,’  αλλά πωλούνται σε τιμές χαμηλές που μερικές φορές βρίσκονται και κάτω του κόστους.’ 

elaiolada_italias.jpgΤο γεγονός’ ’ ’  αυτό’  έχει’ ’  εξοργίσει παραγωγούς και τυποποιητές ελαιολάδου, που αντιδρούν’  πολύ έντονα’  για την «βάναυση»,’  όπως την χαρακτηρίζουν,’  συμπεριφορά των αλυσίδων και υπεραγορών,’  οι οποίες χρησιμοποιούν τοelaiolada_ispanias.jpg ελαιόλαδο σαν «δόλωμα» για να’  αλιεύσουν πελατεία για άλλα προϊόντα.

Πάντως,’  αν τα προϊόντα’  επώνυμων’  επιχειρήσεων και’  τα’  προϊόντα της αλυσίδας διανομής έχουν την ίδια τιμή’  το’  80%’  των Ισπανών’  προτιμά, επώνυμα προϊόντα στα βασικά είδη διατροφής.