Το δίκτυο «ΕλαιοΓευσίες» μια νέα φιλόδοξη προσπάθεια των επιχειρήσεων εστίασης ’
Γαστρονομικός τουρισμός στην Κρήτη με … το ελαιόλαδο μόνο στα πρωινά!
’ ’ Οι πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη, που με ικανοποίηση παρατηρούνται τελευταία, ασφαλώς μπορούν να έχουν σημασία πολύ μεγαλύτερη απο εκείνη που απο πρώτης όψεως φαίνεται , αν απο το στάδιο των λεκτικών και επικοινωνιακών διατυπώσεων προχωρήσουν σε ουσιαστικές ενέργειες και αλλαγή νοοτροπίας.
Γιατί η Κρήτη, διαθέτει, ευτυχώς ακόμη, γαστρονομία που έχει και παράδοση και ιστορία χιλιετηρίδων, και ασύγκριτη αποδεδειγμένη γευστική υπεροχή, αλλά και Ιατρικά τεκμηριωμένη υγιεινή αξία! Αλλά όλα αυτά η μένουν «στο ντουλάπι» η γίνεται προσπάθεια να αξιοποιηθούν, δυστυχώς, μόνο επικοινωνιακά!
’ ’ Γιατί, ποιος δεν γνωρίζει, ότι στην πλειοψηφία των Επιχειρήσεων Μαζικής Εστίασης του νησιού, το ελαιόλαδο έχει υποκατασταθεί σχεδόν πλήρως, ιδίως στα τηγανητά που απορροφούν το 70% της συνολικής κατανάλωσης λιπαρών, απο άλλα υποβαθμισμένης γευστικής και υγιεινής αξίας φυτικά η και ζωικά λάδια! Αρα, η πρωτοβουλία για καθιέρωση έστω και μερικώς της χρήσης ελαιολάδου μόνο στα πρωινά των Ξενοδοχείων, όπως πρόσφατα ανακοινωθηκε, είναι μεν θετική αλλά ουδόλως
επαρκής για να στηρίξει και να εδραιώσει μια γενικά θετική και ελκτική γαστρονομική εικόνα του Κρητικού τουρισμού. Το ίδιο και οι γαστρονομικές εκθέσεις, γευσιγνωσίας κλπ που καλώς οργανώνονται τελευταία σε διάφορες χώρες, αλλά στην πράξη δεν έχουν συνεπή συνεχεία στο τοπικό επίπεδο.
’ ’ ’ Το Δίκτυο «ΕλαιοΓευσίες» το οποιο επανίδρυσε ο ΣΕΔΗΚ και στο οποίο μετέχουν κυριως Επιχειρήσεις Εστίασης και έχει σαν κύριο χαρακτηρα του την αποκλειστική χρήση ελαιολάδου σε όλα ανεξαιρέτως τα φαγητά, εδέσματα και ιδίως τα τηγανητά, αποτελει μια φιλόδοξη πρωτοβουλία στην οποία, με δυσκολία βρέθηκαν μόλις 40 επιχειρήσεις της Κρήτης για να δηλωσσουν συμμετοχή, αποδειξη του κλίματος υπερ της χρήσης σπορελαίων!. Το Δίκτυο αυτό ήδη ξεκινά την προσπάθεια του και αναμένει την στήριξη καταρχήν των ελαιοπαραγωγών που είναι σχεδόν όλοι οι κάτοικοι του νησιού. Και αυτοι δεν πρέπει ασφαλώς να αρκεστούν στην προτιμηση των καταστημάτων «ΕλαιοΓευσίες» αλλα και στα αλλα Καταστηματα που πηγαινουν να ζητουν τηγανητα με ελαιόλαδο!

’ ’ Γιατί, ποιος δεν γνωρίζει, ότι στην πλειοψηφία των Επιχειρήσεων Μαζικής Εστίασης του νησιού, το ελαιόλαδο έχει υποκατασταθεί σχεδόν πλήρως, ιδίως στα τηγανητά που απορροφούν το 70% της συνολικής κατανάλωσης λιπαρών, απο άλλα υποβαθμισμένης γευστικής και υγιεινής αξίας φυτικά η και ζωικά λάδια! Αρα, η πρωτοβουλία για καθιέρωση έστω και μερικώς της χρήσης ελαιολάδου μόνο στα πρωινά των Ξενοδοχείων, όπως πρόσφατα ανακοινωθηκε, είναι μεν θετική αλλά ουδόλως

’ ’ ’ Το Δίκτυο «ΕλαιοΓευσίες» το οποιο επανίδρυσε ο ΣΕΔΗΚ και στο οποίο μετέχουν κυριως Επιχειρήσεις Εστίασης και έχει σαν κύριο χαρακτηρα του την αποκλειστική χρήση ελαιολάδου σε όλα ανεξαιρέτως τα φαγητά, εδέσματα και ιδίως τα τηγανητά, αποτελει μια φιλόδοξη πρωτοβουλία στην οποία, με δυσκολία βρέθηκαν μόλις 40 επιχειρήσεις της Κρήτης για να δηλωσσουν συμμετοχή, αποδειξη του κλίματος υπερ της χρήσης σπορελαίων!. Το Δίκτυο αυτό ήδη ξεκινά την προσπάθεια του και αναμένει την στήριξη καταρχήν των ελαιοπαραγωγών που είναι σχεδόν όλοι οι κάτοικοι του νησιού. Και αυτοι δεν πρέπει ασφαλώς να αρκεστούν στην προτιμηση των καταστημάτων «ΕλαιοΓευσίες» αλλα και στα αλλα Καταστηματα που πηγαινουν να ζητουν τηγανητα με ελαιόλαδο!