Στον χώρο της Έκθεσης Πολιτισμου που οργανώνεται στα πλαισια της 6ης εκστρατείας προβολης του Κρητικου ελαιολαδου στο Ρεθυμνο απο 1-20 Ιουλιου 2007, διενεργείται πρωτότυπη Έρευνα για την Ελκυστικότητα των Συσκευασιών Ελαιολάδου στην οποία οι επισκέπτες καλούνται να βαθμολογήσουν διάφορες φιάλες και δοχεία Οργανώσεων και Επιχειρήσεων της Κρήτης από πλευράς’ ελκυστικότητας.

 Η έρευνα αυτή, που άρχισε από την 5η Εκστρατεία στα Χανιά και συνεχίζεται με επιτυχία και στην 6η Εκστρατεία στο Ρέθυμνο, αναμένεται να δώσει σημαντικά συμπεράσματα τα οποία θα τεθούν υπόψη των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων.

Τα γενικά αποτελέσματα από την Εκστρατεία στα Χανιά οπού τελικά 450 επισκέπτες προερχόμενοι από 31 χώρες αξιολόγησαν 25 συσκευασίες ανακοινωθήκαν στην Ημερίδα που έγινε στις 13 Ιουλίου στο ΞΕΝΙΑ στο Ρέθυμνο κατά την οποία απονεμήθηκαν Βραβεία, Έπαινοι και Εύφημες Μνείες στις Συσκευασίες εκείνες που συγκέντρωσαν τους μεγαλύτερους βαθμούς αξιολόγησης.

Οι συσκευασίες που πρώτευσαν στην Εκστρατεία των Χανίων - οπού σημειώτεον δεν μετείχε καμιά συσκευασία από τον Ν, Ρεθύμνου - και οι διακρίσεις που απονεμήθηκαν φαίνονται στον Πιν. 1.

Πιν.1. ΕΡΕΥΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ ΒΑΘΜΩΝ
ΒΡΑΒΕΙΟ Α΄ BioSitia Organic
Φιάλη 500 ml
ΕΑΣ Σητείας 216 1682
ΒΡΑΒΕΙΟ Β΄ Kolymvari DOP Φιάλη 750 ml Κρητική Γη ΑΕ 168 1192
ΒΡΑΒΕΙΟ Γ΄ KNOSSOS
Φιάλη 1/2 L
ΕΑΣ Ηρακλείου 170 1006
ΕΠΑΙΝΟΣ Α΄ Kolympari S.A.
Κιτίο 1L
Κολυμπάρι Α.Ε. 117 736
ΕΠΑΙΝΟΣ Β΄ Oh!live
Φιάλη Spray 250 ml
Κρητική Γη ΑΕ 131 718
ΕΠΑΙΝΟΣ Γ΄ Kolympari SA
Φιάλη 500 ml
Κολυμπάρι Α.Ε. 114 712
ΕΥΦΗΜΟΣ ΜΝΕΙΑ Α΄ Falasarni
Φιάλη 500 ml
Aγρ. Συν/σμος Πλατάνου 96 584
ΕΥΦΗΜΟΣ ΜΝΕΙΑ Β΄ KNOSSOS
Φιάλη 500 ml
ΕΑΣ Ηρακλείου 100 572
ΕΥΦΗΜΟΣ ΜΝΕΙΑ Γ΄ Kolympari
Φιάλη 1
Κολυμπάρι Α.Ε. 83 538

 Οπωσδήποτε η συνολική και λεπτομερής ανάλυση των αποτελεσμάτων της Έρευνας που θα γίνει μετά και την ολοκλήρωση της Εκστρατείας που διεξάγεται στο Ρέθυμνο, θα δώσει την ευκαιρία να εξεταστεί η σημασία ειδικών παραγόντων όπως η εθνικότητα των επισκεπτών, το φύλο, η μόρφωση, το επάγγελμα στην Εμφάνιση των συσκευασιών. Αυτό κρίνεται απαραίτητο γιατί καλώς η κακώς η συσκευασία του προϊόντος είναι ένα από τα πρώτα κριτήρια επιλογής μέσα στα Super market. Η ποιότητα του περιεχομένου που ασφαλώς είναι σπουδαιότερη, παίζει τον ρόλο της πριν την αγορά, με την φήμη και μετά την αγορά με την προσωπική διαπίστωση.